1 Martie

A trecut inca un 1 Martie, a trecut inca un targ. Tragand linie, pot spune ca sunt relativ multumita: aproape 250 de martisoare facute, zeci de ore de munca, tehnici noi insusite, etichete noi si ,in viitorul apropiat, carti de vizita noi. Cu aceasta ocazie am descoperit si noi magazine de furnituri, cu care am avut experiente dintre cele mai diverse.

Acest aspect, al magazinelor de furnituri, il voi detalia mai jos.

www.margelatu.ro

Minusuri:

* Navigarea pe site este greoaie. Ar trebui sa apara 7 randuri x 4 produse pe pagina, insa uneori apar goluri in lista de produse; daca ai noroc, dupa 2-3 refresh-uri, pagina isi revine.

* Nu raspund la mesaje, rubrica de contact e pusa „ca sa fie”

* Am gasit situatii hilare, de genul „comanda minima pentru acest produs este de 100 de bucati”, insa in stoc erau cate 40-50 de bucati disponibile. (Imi pare rau ca nu am apucat sa fac si un screenshot)

* Serviciul MobilePay prin care iti puteai plati comanda on-line cu cardul este inutilizabil. Am incercat de 4 ori sa platesc astfel comanda, dar apareau erori cum ca Mobile Pay nu s-a putut conecta la banca ce mi-a emis cardul (card Visa, nici nu se pune problema de incompatibilitate).

Acestea fiind zise, dupa 3 zile de batai de cap, mi-am luat gandul de la produsele lor.

Plusuri:

* Preturi ok si cam atat; dpdv calitativ nu stiu ce sa spun, deoarece nu am finalizat comanda.

http://margelesibijuterii.ro/

Plusuri:

*Preturi convenabile

* Gama de produse este variata, ai de unde alege

* Live contact exista si este functional, operatorii de acolo isi cunosc bine marfa si te pot ajuta in mod real (mai ales daca ai vreo nelamurire in privinta utilizarii vreunui produs)

* La comanda am primit si un mic cadou, mi-a fost foarte folositor.

Minusuri:

* Cartonasele, atele de martisor, rola de elastic, toate miroseau a fum de tigara. Nu sunt eu vreo sensibila in aceasta privinta, insa stiu persoane care ar fi deranjate.

* Nu am putut plati decat ramburs, desi la rubrica de Livrare si Returnare sunt trecute si niste chestii legate de plata in avans; in orice caz, nu e neaparat un minus.

Yellow&Green

Plusuri:

* Materialele sunt de calitate, nu am avut deloc pierderi (cartonase, cutiute, ate, pietricele pe care sa nu le pot utiliza sau altceva)

* Am primit feedback la fiecare comanda + un mic cadou.

* Poti solicita anumite cantitati dintr-un produs (un sirag mai scurt, etc)

* Mi-a livrat coletul desi nu am indeplinit pragul minim de comanda

Minusuri:

* Poate faptul ca nu ne-am prea sincronizat in comunicare, insa oamenii au si job-uri, apar chestii neprevazute, pot intelege foarte bine aspectul asta.

Per total, sunt multumita de colaborare.

ANCHI BOUTIQUE

Plusuri:

* Raspunde prompt la mesaje

* Poti completa ulterior comanda

* Ziua de livrare o poti stabili cu vanzatorul

* Nu am avut pierderi de materiale, chipsurile de semipretioase sunt foarte frumoase si de calitate

* Preturi foarte bune

* Am primit feedback

Minusuri:

* Nu am gasit inca 🙂

adeline-bijuterii

Plusuri:

* Preturi foarte bune

* Am putut completa/retrage produse dupa plasarea comenzii

* Raspunde prompt la mesaje

* Gama de produse este excelenta, foarte variata

* Nu am avut pierderi, produsele sunt de calitate

* Am primit imediat feedback + cadou

* Politica magazinului este foarte clara

Minusuri:

* Niciunul pana acum, sper sa mai colaboram si pe viitor.

 

Acestea fiind zise, nu pot sa nu remarc diferente mari intre magazinele de furnituri de pe platforma Breslo si restul magazinelor din on-line. Dar pentru ca in Galati exista un singur magazin fizic din care ma pot aproviziona, si nici acolo nu gasesc mereu ce imi trebuie, solutia o reprezinta tot magazinele virtuale (mai ales cele care mi-au facut deja o impresie buna). Pe masura ce voi comanda si din alte magazine, le voi mentiona aici, pentru ca sunt aproape sigura ca nu numai eu ma confrunt cu lipsa furnizorilor in Galati, iar o recomandare nu strica niciodata.

 

Deoarece şi părerea ta contează, te invit să comentezi

